Пропуск в контексте

Marketing learning guide

The learning guide describes the theoretical, methodological and informative aspects of the subject «Marketing». Modern approaches and concepts defining a scientific and practical basis for the theory of marketing are presented. The structure of the learning guide is formed according to the gradual...

Полное описание

Сохранить в:
Библиографические подробности
Главный автор: Sergeeva, E. (070)
Формат: Книга
Темы:
Online-ссылка:Перейти к просмотру издания
Метки: Добавить метку
Нет меток, Требуется 1-ая метка записи!
LEADER 02389nam0a2200397 4500
001 RU/IPR SMART/62143
856 4 |u https://www.iprbookshop.ru/62143.html  |z Перейти к просмотру издания 
801 1 |a RU  |b IPR SMART  |c 20250903  |g RCR 
010 |a 978-5-7882-1805-2 
205 |a Marketing  |b 2028-01-18 
333 |a Гарантированный срок размещения в ЭБС до 18.01.2028 (автопролонгация) 
100 |a 20250903d2015 k y0rusy01020304ca 
105 |a y j 000zy 
101 0 |a rus 
102 |a RU 
200 1 |a Marketing  |e learning guide  |f E. Sergeeva, A. Astafeva 
700 1 |a Sergeeva,   |b E.  |4 070 
701 1 |a Astafeva,   |b A.  |4 070 
330 |a The learning guide describes the theoretical, methodological and informative aspects of the subject «Marketing». Modern approaches and concepts defining a scientific and practical basis for the theory of marketing are presented. The structure of the learning guide is formed according to the gradual learning of basic theoretical level, careful attention is paid to the methodological and creative aspects of the subject. Intended for the students studying within the frameworks of bachelor programmes for direction «Management» and profiles: «Innovation Management», «Operations Management», «Marketing», «Project management», «Small business management». Learning guide is also recommended for engineering students studying marketing. Prepared by the department of Management and Entrepreneurship. 
210 |a Казань  |c Казанский национальный исследовательский технологический университет  |d 2015 
610 1 |a английский язык 
610 1 |a маркетинг 
610 1 |a стратегическое планирование 
610 1 |a анализ рынка 
610 1 |a бренд 
610 1 |a инновационный менеджмент 
610 1 |a управление предприятием 
675 |a 339.138 
686 |a 65.29  |2 rubbk 
300 |a Книга находится в премиум-версии IPR SMART. 
106 |a s 
230 |a Электрон. дан. (1 файл) 
336 |a Текст 
337 |a электронный 
503 0 |a Доступна эл. версия. IPR SMART 
215 |a 287 с.