Marketing learning guide
The learning guide describes the theoretical, methodological and informative aspects of the subject «Marketing». Modern approaches and concepts defining a scientific and practical basis for the theory of marketing are presented. The structure of the learning guide is formed according to the gradual...
Сохранить в:
| Главный автор: | Sergeeva, E. (070) |
|---|---|
| Формат: | Книга |
| Темы: | |
| Online-ссылка: | Перейти к просмотру издания |
| Метки: |
Добавить метку
Нет меток, Требуется 1-ая метка записи!
|
Схожие документы
- Бизнес-планирование учебное пособие для студентов вузов, обучающихся по направлениям «экономика» и «менеджмент»
-
Управление организацией
Автор: Поршнев А. Г., и др. -
Управление организацией
Автор: Поршнев А. Г., и др. -
Управление организацией
Автор: Поршнев А. Г., и др. -
Управление организацией
Автор: Поршнев А. Г., и др.