Παραπομπή σε μορφή APA (7η εκδ.)
Валько, Д. В. Маркетинг взаимоотношений на потребительском рынке электронной торговли: концептуальный подход и инструментарий сетевых взаимодействий: монография.
Παραπομπή σε μορφή Chicago (17η εκδ.)Валько, Д. В. Маркетинг взаимоотношений на потребительском рынке электронной торговли: концептуальный подход и инструментарий сетевых взаимодействий: монография.
Παραπομπή σε μορφή MLA (8th εκδ.)Валько, Д. В. Маркетинг взаимоотношений на потребительском рынке электронной торговли: концептуальный подход и инструментарий сетевых взаимодействий: монография.
Πρόσοχή: Οι παραπομπές μπορεί να μην είναι 100% ακριβείς.