Μετάβαση στο περιεχόμενο
Παραπομπή σε μορφή APA (7η εκδ.)

Валько, Д. В. Маркетинг взаимоотношений на потребительском рынке электронной торговли: концептуальный подход и инструментарий сетевых взаимодействий: монография.

Παραπομπή σε μορφή Chicago (17η εκδ.)

Валько, Д. В. Маркетинг взаимоотношений на потребительском рынке электронной торговли: концептуальный подход и инструментарий сетевых взаимодействий: монография.

Παραπομπή σε μορφή MLA (8th εκδ.)

Валько, Д. В. Маркетинг взаимоотношений на потребительском рынке электронной торговли: концептуальный подход и инструментарий сетевых взаимодействий: монография.

Πρόσοχή: Οι παραπομπές μπορεί να μην είναι 100% ακριβείς.