Μετάβαση στο περιεχόμενο
Παραπομπή σε μορφή APA (7η εκδ.)

Исаенко, Е. В. Экономические и организационные основы рекламной деятельности: учебное пособие для студентов, обучающихся по специальности «маркетинг».

Παραπομπή σε μορφή Chicago (17η εκδ.)

Исаенко, Е. В. Экономические и организационные основы рекламной деятельности: учебное пособие для студентов, обучающихся по специальности «маркетинг».

Παραπομπή σε μορφή MLA (8th εκδ.)

Исаенко, Е. В. Экономические и организационные основы рекламной деятельности: учебное пособие для студентов, обучающихся по специальности «маркетинг».

Πρόσοχή: Οι παραπομπές μπορεί να μην είναι 100% ακριβείς.