Gamification and Game-Based Learning: A Systematic Review and Comparative Analysis
In the modern world, characterized by the rapid development of technology and digitalization of almost all spheres of life, it is necessary to keep up with the times and gradually introduce information technology into our lives. This will allow us to remain competitive in a changing world, take adva...
Сохранить в:
| Главные авторы: | Lapina, M. A., Лапина, М. А., Bagautdinova, A. R., Багаутдинова, А. Р. |
|---|---|
| Формат: | Статья |
| Язык: | English |
| Опубликовано: |
Springer Science and Business Media Deutschland GmbH
2025
|
| Темы: | |
| Online-ссылка: | https://dspace.ncfu.ru/handle/123456789/29652 |
| Метки: |
Добавить метку
Нет меток, Требуется 1-ая метка записи!
|
Схожие документы
-
Increasing Learning Motivation Through the Use of Educational and Technological Tools
Автор: Savelova, L. V., и др.
Опубликовано: (2025) -
Augmented and Virtual Reality in Education
Автор: Kononov, M. N., и др.
Опубликовано: (2025) -
Основы разработки компьютерных игр в XNA Game Studio учебное пособие
Автор: Дашко, Ю. В. -
Educational Opportunities of Virtual Reality in the Context of the Cybernetic Approach
Автор: Shevchenko, G. I., и др.
Опубликовано: (2025) -
Pre-Service and In-Service Teachers’ Perceptions of Using Virtual Reality Tools in Teaching
Автор: Lapina, M. A., и др.
Опубликовано: (2025)