ALGORITHMIC PROCEDURES OF IDENTIFYING ADVERTISEMENT TEXTS IN MASS MEDIA DISCOURSE
The article presents an algorithm of identifying advertisement blocks in mass media content and determining the type of the given text as either an advertisement or an informative text, which is enabled through automation with the aid of intellectual semantic and syntactic analysis systems. The GATE...
Сохранить в:
| Главные авторы: | Kamensky, M. V., Каменский, М. В., Bredikhin, S. N., Бредихин, С. Н. |
|---|---|
| Формат: | Статья |
| Язык: | Russian |
| Опубликовано: |
Volgograd State University
2025
|
| Темы: | |
| Online-ссылка: | https://dspace.ncfu.ru/handle/123456789/30451 |
| Метки: |
Добавить метку
Нет меток, Требуется 1-ая метка записи!
|
Схожие документы
-
The Intellectual Acquisition of the Caucasus in the Paradigm of the Orientalist Narrative in Russian Mass Media of 1820–1840
Автор: Tkachenko, D. S., и др.
Опубликовано: (2025) -
OFFICIAL DISCOURSE OF NATION-BUILDING IN THE POST-SOVIET SPACE: THE CASES OF RUSSIA, KAZAKHSTAN AND BELARUS
Автор: Avksentev, D. Y., и др.
Опубликовано: (2024) - Electric drive. Statics. Laboratory guide study aid
-
English for students of PR and advertising учебное пособие для студентов высших учебных заведений
Автор: Кокорина, Е. А. -
The Possibilities of Using Neural Networks in Literature Lessons at School
Автор: Murashko, E. I., и др.
Опубликовано: (2024)