Государственная реклама как ресурс продвижения идей профсоюзных организаций в молодежной среде (на примере Федерации профсоюзов Ставропольского края)
Sábháilte in:
Príomhchruthaitheoir: | Сидоркова, М. М. |
---|---|
Formáid: | ВКР |
Teanga: | Russian |
Foilsithe / Cruthaithe: |
2020
|
Rochtain ar líne: | https://dspace.ncfu.ru/handle/20.500.12258/12418 |
Clibeanna: |
Cuir clib leis
Níl clibeanna ann, Bí ar an gcéad duine le clib a chur leis an taifead seo!
|
Míreanna comhchosúla
-
Digital-площадки как ресурс продвижения туристских дестинаций (на примере Ставропольского края)
de réir: Чаленко, Я. В.
Foilsithe / Cruthaithe: (2019) -
Тизерная реклама как ресурс продвижения BTL-агентства
de réir: Арзиани, М. Х.
Foilsithe / Cruthaithe: (2018) -
Социальная реклама в молодёжной среде учебное пособие
de réir: Терентьева А. В.
Foilsithe / Cruthaithe: (2021) -
Профилактика межэтнических отношений в молодёжной среде: образовательный ресурс
de réir: Айрапетян, Д. К.
Foilsithe / Cruthaithe: (2018) -
Профилактика межэтнических отношений в молодёжной среде: образовательный ресурс
de réir: Айрапетян, Д. К.
Foilsithe / Cruthaithe: (2018)