Παραπομπή σε μορφή APA (7η εκδ.)
Евдокимов О. Г. (2020). Основы маркетинга: учебно-методическое пособие для студентов экономических специальностей, направлений и профилей бакалавриата. РУТ (МИИТ).
Παραπομπή σε μορφή Chicago (17η εκδ.)Евдокимов О. Г. Основы маркетинга: учебно-методическое пособие для студентов экономических специальностей, направлений и профилей бакалавриата. Москва: РУТ (МИИТ), 2020.
Παραπομπή σε μορφή MLA (8th εκδ.)Евдокимов О. Г. Основы маркетинга: учебно-методическое пособие для студентов экономических специальностей, направлений и профилей бакалавриата. РУТ (МИИТ), 2020.
Πρόσοχή: Οι παραπομπές μπορεί να μην είναι 100% ακριβείς.