Παραπομπή σε μορφή APA (7η εκδ.)
Казаков С.П. Сущность и специфика формирования инновационного маркетинга в сфере гостеприимства и туризма // В кн.: Менеджмент, финансы, маркетин: Статья: Статья (1.).
Παραπομπή σε μορφή Chicago (17η εκδ.)Казаков С.П. Сущность и специфика формирования инновационного маркетинга в сфере гостеприимства и туризма // В кн.: Менеджмент, финансы, маркетин: Статья: Статья. 1.
Παραπομπή σε μορφή MLA (8th εκδ.)Казаков С.П. Сущность и специфика формирования инновационного маркетинга в сфере гостеприимства и туризма // В кн.: Менеджмент, финансы, маркетин: Статья: Статья. 1.
Πρόσοχή: Οι παραπομπές μπορεί να μην είναι 100% ακριβείς.