Программирование игр и головоломок
Рассматриваются способы программирования различных занимательных игр и головоломок с числами, геометрическими фигурами.
Sábháilte in:
Príomhchruthaitheoirí: | Арсак Ж., Штерн А. И. (730) |
---|---|
Formáid: | LEABHAR |
Foilsithe / Cruthaithe: |
НБ СевКавГТУ
|
Clibeanna: |
Cuir clib leis
Níl clibeanna ann, Bí ar an gcéad duine le clib a chur leis an taifead seo!
|
Míreanna comhchosúla
-
Россыпи головоломок
de réir: Барр С. -
Математическое программирование
de réir: Мину М., et al. -
Умственная одаренность
de réir: Штерн В. - Суперсудоку. 500 головоломок для самых умных
- Суперсудоку. 500 головоломок для самых умных