Пропуск в контексте

Creative management practical work

Educational handbook devoted to the development of practical skills and competencies of managerial staff in the field of creative management. The workshop was well represented business simulations, case studies, tests, exercises aimed at forming teams of creative breakthrough, the use of creative to...

Полное описание

Сохранить в:
Библиографические подробности
Формат: Книга
Темы:
Online-ссылка:Перейти к просмотру издания
Метки: Добавить метку
Нет меток, Требуется 1-ая метка записи!
LEADER 02631nam0a2200505 4500
001 RU/IPR SMART/140302
856 4 |u https://www.iprbookshop.ru/140302.html  |z Перейти к просмотру издания 
801 1 |a RU  |b IPR SMART  |c 20250903  |g RCR 
010 |a 978-5-9500999-5-3 
205 |a Creative management  |b 2029-06-13 
333 |a Гарантированный срок размещения в ЭБС до 13.06.2029 (автопролонгация) 
100 |a 20250903d2024 k y0rusy01020304ca 
105 |a y j 000zy 
101 0 |a rus 
102 |a RU 
200 1 |a Creative management  |e practical work  |f A. A. Stepanov, M. V. Savina, N. L. Krasyukova [и др.] 
701 1 |a Stepanov,   |b A. A.  |4 070 
701 1 |a Savina,   |b M. V.  |4 070 
701 1 |a Krasyukova,   |b N. L.  |4 070 
701 1 |a Sobon,   |b J.  |4 070 
701 1 |a Zolotarvea,   |b A. F.  |4 070 
701 1 |a Stepanov,   |b I. A.  |4 070 
701 1 |a Pavlov,   |b P.  |4 070 
701 1 |a Nedyalkova,   |b A.  |4 070 
701 1 |a Leviczkij,   |b M. L.  |4 070 
701 1 |a Shevchenko,   |b T. N.  |4 070 
701 1 |a Solodkova,   |b K. A.  |4 070 
701 1 |a Antonova,   |b L. I.  |4 070 
701 1 |a Morozova,   |b N. V.  |4 070 
330 |a Educational handbook devoted to the development of practical skills and competencies of managerial staff in the field of creative management. The workshop was well represented business simulations, case studies, tests, exercises aimed at forming teams of creative breakthrough, the use of creative tools and methods in making non-standard management solutions and integrated assessment. Significant place in the workshop is paid to organization development and implementation of creative projects, managing the implementation of creative strategies in real-time, as well as organizing and conducting training seminars training of creative management in the innovation economy. The publication is intended for students enrolled in «Management», as well as graduate students, teachers and practitioners. 
210 |a Moscow  |c Научный консультант  |d 2024 
610 1 |a креативный менеджмент 
610 1 |a управление 
610 1 |a персонал 
610 1 |a стратегия 
610 1 |a креативный проект 
675 |a 338.24 
686 |a 65.325  |2 rubbk 
300 |a Книга находится в премиум-версии IPR SMART. 
106 |a s 
230 |a Электрон. дан. (1 файл) 
336 |a Текст 
337 |a электронный 
503 0 |a Доступна эл. версия. IPR SMART 
215 |a 136 с.