Пропуск в контексте

The tourist directions resources and sustainable development competitive advantage marketing model in the North Caucasus

The process of managing the territorial brand has been analysed, the quadrangular model of competitive advantage of tourist destinations in the North Caucasus regions has been designed

Сохранить в:
Библиографические подробности
Главные авторы: Danilova-Volkovskaya, G. M., Данилова-Волковская, Г. М., Koval, L. N., Коваль, Л. Н., Babchenko, A. P., Бабченко, А. П., Volkovskiy, N. N., Волковский, Н. Н.
Формат: Статья
Язык:English
Опубликовано: Trans Tech Publications Ltd 2018
Темы:
Online-ссылка:https://www.scopus.com/record/display.uri?eid=2-s2.0-85055943580&origin=resultslist&sort=plf-f&src=s&st1=The+tourist+directions+resources+and+sustainable+development+competitive+advantage+marketing+model+in+the+North+&st2=&sid=ec855e083e12a3d4405f95a29960014a&sot=b&sdt=b&sl=127&s=TITLE-ABS-KEY%28The+tourist+directions+resources+and+sustainable+development+competitive+advantage+marketing+model+in+the+North+%29&relpos=0&citeCnt=0&searchTerm=
https://dspace.ncfu.ru/handle/20.500.12258/3442
Метки: Добавить метку
Нет меток, Требуется 1-ая метка записи!